به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


ویسی: 80 درصد بازیکنان صبا برای اولین بار علی کریمی را از نزدیک می بینند
 
 

سرمربي صباي قم معتقد است تيمش برابر پرسپوليس كار بسيار سختي دارد، اما با انگيزه بالاي بازيكنانش مي‌تواند از سد اين تيم بگذرد.

 

عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس با بيان اين كه فكر مي‌كند بازي روز جمعه بسيار زيبا خواهد بود،‌ اظهار كرد: هم ما و هم پرسپوليس براي پيروزي بازي مي‌كنيم و اين بازي را زيبا مي‌كند.

اميدوارم بازي فرداي ما جوانمردانه و با نشاط باشد. ما تمام تلاش خودمان را مي‌كنيم تا اين سه امتياز بازي را بگيريم و صدرنشيني‌مان را تثبيت كنيم.

 

وي ادامه داد: شرايط تيم ما روز به روز بهتر شده است و اكنون به ايده آل رسيده‌ايم. اميدوارم اين مساله را هم در زمين ثابت كنيم و تيم جوان و با انگيزه صبا را به مردم نشان دهيم.

 

در اين لحظه خبرنگاري از او پرسيد اين كه مي‌گويد تيمش به ايده حال رسيده است، يعني بهتر از اين نمي‌شود كه او گفت: هدف ما اين بوده است كه از هر پنج بازي هشت امتياز بگيريم، در حالي كه اكنون فراتر از اهدافمان نتيجه‌ گرفته‌ايم و اين يعني به وضعيت ايده آل رسيده‌ايم.

 

ويسي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه نتايج خوب تيمش به دليل خوب بودن تيم او يا بد بودن حريفان است، تصريح كرد: ما با تمام تيم‌هايي كه با آن‌ها بازي كرده‌ايم شرايط خوبي داشته‌اند و تفاوتي نمي‌كند كه ما با كدام تيم بازي مي‌كنيم . شرايط همه تيم‌ها به يكديگر نزديك است، اين تفكر مربيان تيم‌ها است كه نتايج را تعيين مي‌كنند.

 

در ادامه خبرنگار ديگري از وي پرسيد، تيمش تا كجا مي‌تواند روند خوبش را ادامه دهد و چقدر احتمال دارد كه مانند تيم‌هاي مشابه خودش در نيم فصل دوم افت كند؟ ويسي در پاسخ به اين سوال گفت: اگر اهداف يك مجموعه مشخص باشد، كارشان شكل بهتري پيدا مي‌كند. آن تيم‌هايي كه موفق نشدند با ثبات ادامه دهند، هدف مشخصي نداشتند. وقتي ما 25 درصد بازي‌هايمان را با موفقيت طي كرده‌ايم، مي‌توانيم 50 و 100 درصد بازي‌هاي‌مان را نيز با موفقيت پشت سر بگذاريم.

 

وي درباره نقش علي كريمي در بازي روز جمعه نيز خاطر نشان كرد: تمام مهره‌هاي اصلي حريفان در بازي‌هاي گذشته نتوانستند در برابر ما كاري از پيش ببرند. به عنوان نمونه رضا نوروزي كه آقاي گل فصل پيش بود در برابر ما كاري از پيش نبرد و تعويض شد. البته علي كريمي بازيكن بسيار بزرگي است و 80 درصد بازيكنان ما فردا براي اولين بار او را از نزديك مي‌بينند، اما ما كاري مي‌كنيم كه او نتواند مثمرثمر باشد.

 

سرمربي تيم فوتبال صبا همچنين درباره خط حمله تيمش، اظهار كرد: ما شش بازي است كه گل نخورده‌ايم و تلاش مي‌كنيم در برابر پرسپوليس اين ركورد را ادامه دهيم. البته با وجود بازيكنان خوبي همچون كريمي، رضايي، اولادي و نورزي در خط حمله پرسپوليس كار سختي پيش رو داريم.

 

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چقدر شرايط امروز پرسپوليس را در نحوه بازي اين تيم در روز جمعه موثر مي‌داند، گفت: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و نبايد به جايگاه اين تيم در جدول توجه كنيم. اگر 11 انسان بي‌جان را روبروي ما بگذارند و بگويند كه پرسپوليس است، باز هم اين تيم خطرناك خواهد بود. اما من خوشحالم كه با پرسپوليس قدرتمندي روبرو خواهيم شد. آن‌ها فجر سپاسي را برده‌اند و روحيه خوبي دارند، اما ما برابر اين تيم انگيزه زيادي داريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدي | تاريخ: جمعه 8 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |