به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


نصرتی تا اطلاع ثانوی محروم شد / شیث رضایی 2 جلسه جریمه

 محمود سالارکیا گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به صورت فوق العاده راس ساعت 18 بعدازظهر امروز (یکشنبه) به مدت بیش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسیدگی به رفتار ناشایست و غیر اخلاقی دو تن از بازیکنان این تیم در دیدار با داماش گیلان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیته ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع چنین حرکات ناشایست و اشاعه رسانه ای آن، پس از استماع اظهارات و دفاعیات، آقایان محمد نصرتی و شیث رضایی و بازبینی کامل فیلم آراء خود را صادر کردند.

 

سالارکیا جزئیات آراء صادره را، اعلام کرد:

 

با عنایت به شرایط موجود تیم و پیشینه درخشان و جایگاه دهها میلیونی آن نزد هواداران با وفای تیم و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و صیانت از جایگاه والای باشگاه، کمیته انضباطی آراء خود را بشرح ذیل اعلام کرد:

 

  • آقای محمد نصرتی به استناد بند 1 ماده 8 آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از بازی تا اطلاع ثانوی و نیز به استناد بند 2 ماده 8 محکوم به کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد گردید.

 

  • در مورد اقدام آقای شیث رضایی در شادی پس از گل دوم، مشارالیه به لحاظ حرکات غیر اخلاقی و به استناد بند 1 ماده 8 آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از دو بازی و نیز به استناد بند 2 ماده 8 محکوم به کسر 15 درصد مبلغ قرارداد گردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدي | تاريخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |