به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


به روزترين عكسها و اخبار پرسپوليس و بازيگران


عزیزمحمدی: پاداش خوبی برای تیم های حاضر در جام ولایت در نظر گرفته ایم

 وی افزود: پرسپولیس و استقلال بازیکن زیاد دارند و همان طور که پیش از فصل این ۲ تیم با ترکیبی ناقص به اردو می روند تا بازی های تدارکاتی انجام دهند، انتظار داریم در مسابقات جام ولایت با قدرت شرکت کنند.



رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: ناسیونال پاراگوئه تیم قوی‌ای است. آخرین بازی این رقابت ها بین پرسپولیس و استقلال است که امید داریم بازی خوبی شود. امیدوارم با برگزاری جام ولایت این پلیدی ها و زشتی هایی که در فوتبالمان است از بین برود. من هم فقط کارهای هماهنگی آن را انجام داده ام و همه کارها را اداره کل تربیت بدنی استان تهران انجام داده است. دوست داریم تیم ها با آمادگی بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.



وی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون کاری برای ثبت این رقابت ها صورت گرفته، گفت: ما ابتدا در حال بررسی هستیم تا زمان مناسبی برای این مسابقات در نظر بگیریم و سپس آن را ثبت کنیم.



محمدی در مورد اینکه آیا تیم های خارجی با ترکیب کامل شرکت می کنند، عنوان کرد: قرار بود تیم کورینیاس برزیل در این مسابقات شرکت کند اما گفت می خواهد با ترکیب زیر ۲۳ سال در این رقابت ها بیاید که قبول نکردیم. تصمیم گرفته ایم که تیم ها با ترکیب کامل بیایند.



رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا این مسابقات در فیفا می تواند ثبت شود، گفت: اگر این مسابقات بازی های ملی بود فیفا می توانست این ثبت را انجام دهد اما چون مسابقات باشگاهی است فیفا دخالتی نمی کند.



محمدی در مورد اینکه چرا از تیم های اروپایی دعوت نمی شود، عنوان کرد: برای دوره های بعدی این مسئله را ارزیابی می کنیم و به دنبال تیم های مناسب هستیم.



 عزیز محمدی در خصوص اینکه آیا مسابقات جام ولایت در شهرستان ها هم برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات زیر نظر اداره کل تربیت بدنی استان تهران برگزار می شود اما اگر خود شهرستان ها به دنبال برگزاری چنین مسابقاتی باشند استقبال می کنیم.



رئیس سازمان لیگ در جواب به این پرسش که مبلغ پاداش تیم ها چقدر است، گفت: ابتدا باید با اسپانسر مسابقات هماهنگی به عمل آوریم اما پاداش خوبی به تیم های اول تا سوم داده می شود. پیگیری اسپانسر این مسابقات را اتحادیه فوتبال تهران بر عهده گرفته است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدي | تاريخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |